سوالات متداول خرید

1. چطور می تونم از فروشگاه آنلاین کنز برای خرید مشاوره بگیرم؟

کارشناسان پشتیبانی و فروش ما در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت تلفنی می باشند.
برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید از طریق چت آنلاین، ایمیل درج شده در قسمت تماس با ما و یا شماره گیری 22882170-021 با کنز در تماس باشید.

2. نحوه پرداخت چگونه است؟

پرداخت برای ساکنین تهران به دو صورت واریز به حساب و پرداخت درب منزل صورت می گیرد.
نحوه پرداخت برای ساکنین شهرستان به صورت واریز به حساب می باشد.

3. آیا امکان خرید حضوری از شرکت وجود دارد؟

به دلیل شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر خرید حضوری نداریم ولی به صورت تلفنی و آنلاین در کنار شما هستیم.

4. روز و ساعات کار فروشگاه آنلاین کنز به چه صورت است؟

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 13 اماده ارائه خدمات هستیم.
همچنین کارشناسان ما 24 ساعته و به صورت آنلاین پاسخگوی کاربران محترم می باشند.

5. آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین کنز باید حتما در آن عضو باشم؟

بله. برای ثبت و پیگیری سفارشات، لازم است در سایت فروشگاه آنلاین کنز عضو باشید.

6. چگونه می توانم از موجود شدن کالایی اطلاع پیدا کنم؟

برای این منظور به صفحه کالای مورد نظر خود رفته و با کلیک بر روی گزینه "اطلاع از در دسترس شدن" جزء اولین نفراتی باشید که از
موجود شدن کالا اطلاع پیدا می کنید.

سوالات متداول ثبت نام و ویرایش

1. چطور می تونم در سایت فروشگاه آنلاین کنز پروفایل کاربری ایجاد کنم؟

رای ثبت نام در سایت ایده برتر از طریق گزینه "ورود و عضویت" قرار گرفته در بالا و سمت چپ سایت اصلی وارد صفحه ورود شوید.
در ادامه با انتخاب کاربر جدید، اطلاعات خود را وارد نمایید. با کلیک بر روی "ذخیره" شما عضو خواهید بود.

2. در چه ساعاتی امکان ثبت سفارش دارم؟

در سایت فروشگاه آنلاین کنز از طریق گزینه "ورود و عضویت" قرار گرفته در بالا و سمت چپ سایت اصلی وارد صفحه ورود شوید.
بر روی گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید را وارد نمایید.

3. آیا امکان ویرایش آدرس در حساب کاربری من وجود دارد؟

بله. پس از ورود به بخش حساب کاربری، به بخش اطلاعات حساب رفته و آدرس خود را از طریق بخش تغییر اطلاعات دفترچه آدرس ثبت یا
ویرایش نمایید.

4. چطور می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش نمایم؟

پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت ایده برتر، می توانید از طریق بخش ویرایش اطلاعات حساب کاربری مشخصات خود را تغییر دهید.

سوالات متداول ثبت سفارش

1. نحوه پرداخت چگونه است؟

پرداخت برای ساکنین تهران به دو صورت واریز به حساب و پرداخت درب منزل صورت می گیرد.
نحوه پرداخت برای ساکنین شهرستان به صورت واریز به حساب می باشد.

2. در چه ساعاتی امکان ثبت سفارش دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

3. چطور می توانم پس از تکمیل و پرداخت سبد خرید قبلی، سفارش دیگری را اضافه کنم؟

با هماهنگی با کارشناسان ما در بخش فروش آنلاین این امکان برای شما مشتریان عزیز وجود دارد.

5. آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر هست.

6. برای لغو سفارش از چه طریقی باید اقدام نمایم؟

برای این منظور با کارشناسان کنز در بخش فروش آنلاین تماس بگیرید.

7. چطور می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

پس از ورود به حساب کاربری، در منو سمت راست، با کلیک بر روی گزینه ی "سفارش های من" لیست تمامی سفارش های خود
را می توانید مشاهده کنید

سوالات متداول ارسال کالا

1. برای شهرستان ها ارسال فوری وجود دارد؟

بله، ارسال با هماهنگی تویط خریدار و تحویل درب انبار فروشنده و یا تحویل به نماینده خریدار میباشد .هماهنگی ارسال با سواری و یا از طریق ترمینال با مشتری میباشد.

2. هزینه حمل و نقل بر عهده چه کسی است؟

هزینه ارسال تیپاکس و باربری تا مقصد به عهده خریدار می باشد.

3. حداکثر زمان دریافت کالا چقدر است؟

بعد از ثبت سفارش خرید، در تهران زمان دریافت کالا 24 الی 48 ساعت کاری بوده و در شهرستان ها زمان ارسال از طریق باربری و تیپاکس
نهایت 72 ساعت تا مراکز استان ها می باشد.

4. مسئولیت مرسوله ارسالی با شرکت ارسال کننده (تیپاکس،باربری) است یا با کنز؟

مرسوله ارسالی که تحویل مراکز ارسال (تیپاکس، باربری) می‌شود،
چنانچه به هر دلیلی این لیبل مخدوش شده بود، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.
تمام مسئولیت‌ها با شرکت حمل خواهد بود و کنز هم به کمک شما از مراکز ارسال مبداء و مقصد پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

سوالات متداول سایر موارد

1. نحوه فعال سازی گارانتی چگونه است؟

کالا های دارای گارانتی، به همراه خود کارت گارانتی معتبر داشته که قابل استعلام می باشند. جهت اطلاع بیشتر با کارشناسان در بخش فروش آنلاین تماس بگیرید.

2. در صورت خرابی کالای دریافتی چه باید کرد؟

در صورتی که از زمان اعتبار گارانتی کالا نگذشته باشد، با تماس با شرکت گارانتی کننده کالای خود می توانید از این امکان استفاده کنید. همچنین برای اخذ راهنمایی بیشتر می توانید با
کارشناسان کنز تماس بگیرید.

3. آیا امکان پرداخت اقساطی وجود دارد؟

خیر. متاسفانه فعلا این امکان برای شما مشتریان عزیز فراهم نیست.

4. نصب کالاهای سنگین چگونه است و توسط چه کسی صورت می گیرد؟

نصب کالاهای سنگین توسط شرکت گارانتی کننده انجام می شود. در این خصوص می توانید با شرکت مورد نظر به جهت هماهنگی های لازم برای نصب و همچنین هزینه آن تماس بگیرید.
برای کسب راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان کنز تماس بگیرید.

5. آیا قیمت های سایت تغییر می کند؟

با توجه به نوسانات بازار احتمال به روز رسانی قیمت ها وجود دارد، اما تمام تلاش ما ایجاد قیمت ثابت و تجربه خریدی راحت و مطمئن برای شماست.