سوالات متداول خرید
کارشناسان پشتیبانی و فروش ما در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت تلفنی می باشند.
برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید از طریق چت آنلاین، ایمیل درج شده در قسمت تماس با ما و یا شماره گیری 22882170-021 با کنز در تماس باشید.
پرداخت برای ساکنین تهران به دو صورت واریز به حساب و پرداخت درب منزل صورت می گیرد.
نحوه پرداخت برای ساکنین شهرستان به صورت واریز به حساب می باشد.
به دلیل شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر خرید حضوری نداریم ولی به صورت تلفنی و آنلاین در کنار شما هستیم.
روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 13 اماده ارائه خدمات هستیم.
همچنین کارشناسان ما 24 ساعته و به صورت آنلاین پاسخگوی کاربران محترم می باشند.
بله. برای ثبت و پیگیری سفارشات، لازم است در سایت فروشگاه آنلاین کنز عضو باشید.
برای این منظور به صفحه کالای مورد نظر خود رفته و با کلیک بر روی گزینه "اطلاع از در دسترس شدن" جزء اولین نفراتی باشید که از
موجود شدن کالا اطلاع پیدا می کنید.
سوالات متداول ثبت نام و ویرایش
رای ثبت نام در سایت ایده برتر از طریق گزینه "ورود و عضویت" قرار گرفته در بالا و سمت چپ سایت اصلی وارد صفحه ورود شوید.
در ادامه با انتخاب کاربر جدید، اطلاعات خود را وارد نمایید. با کلیک بر روی "ذخیره" شما عضو خواهید بود.
در سایت فروشگاه آنلاین کنز از طریق گزینه "ورود و عضویت" قرار گرفته در بالا و سمت چپ سایت اصلی وارد صفحه ورود شوید.
بر روی گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید را وارد نمایید.
بله. پس از ورود به بخش حساب کاربری، به بخش اطلاعات حساب رفته و آدرس خود را از طریق بخش تغییر اطلاعات دفترچه آدرس ثبت یا
ویرایش نمایید.
پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت ایده برتر، می توانید از طریق بخش ویرایش اطلاعات حساب کاربری مشخصات خود را تغییر دهید.
سوالات متداول ثبت سفارش
پرداخت برای ساکنین تهران به دو صورت واریز به حساب و پرداخت درب منزل صورت می گیرد.
نحوه پرداخت برای ساکنین شهرستان به صورت واریز به حساب می باشد.
شما در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
با هماهنگی با کارشناسان ما در بخش فروش آنلاین این امکان برای شما مشتریان عزیز وجود دارد.
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر هست.
برای این منظور با کارشناسان کنز در بخش فروش آنلاین تماس بگیرید.
پس از ورود به حساب کاربری، در منو سمت راست، با کلیک بر روی گزینه ی "سفارش های من" لیست تمامی سفارش های خود
را می توانید مشاهده کنید
سوالات متداول ارسال کالا
بله، ارسال با هماهنگی تویط خریدار و تحویل درب انبار فروشنده و یا تحویل به نماینده خریدار میباشد .هماهنگی ارسال با سواری و یا از طریق ترمینال با مشتری میباشد.
هزینه ارسال تیپاکس و باربری تا مقصد به عهده خریدار می باشد.
بعد از ثبت سفارش خرید، در تهران زمان دریافت کالا 24 الی 48 ساعت کاری بوده و در شهرستان ها زمان ارسال از طریق باربری و تیپاکس
نهایت 72 ساعت تا مراکز استان ها می باشد.
مرسوله ارسالی که تحویل مراکز ارسال (تیپاکس، باربری) میشود،
چنانچه به هر دلیلی این لیبل مخدوش شده بود، به هیچ وجه مرسوله را از مامور پست دریافت نکنید.
تمام مسئولیتها با شرکت حمل خواهد بود و کنز هم به کمک شما از مراکز ارسال مبداء و مقصد پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.
سوالات متداول سایر موارد
کالا های دارای گارانتی، به همراه خود کارت گارانتی معتبر داشته که قابل استعلام می باشند. جهت اطلاع بیشتر با کارشناسان در بخش فروش آنلاین تماس بگیرید.
در صورتی که از زمان اعتبار گارانتی کالا نگذشته باشد، با تماس با شرکت گارانتی کننده کالای خود می توانید از این امکان استفاده کنید. همچنین برای اخذ راهنمایی بیشتر می توانید با
کارشناسان کنز تماس بگیرید.
خیر. متاسفانه فعلا این امکان برای شما مشتریان عزیز فراهم نیست.
نصب کالاهای سنگین توسط شرکت گارانتی کننده انجام می شود. در این خصوص می توانید با شرکت مورد نظر به جهت هماهنگی های لازم برای نصب و همچنین هزینه آن تماس بگیرید.
برای کسب راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان کنز تماس بگیرید.
با توجه به نوسانات بازار احتمال به روز رسانی قیمت ها وجود دارد، اما تمام تلاش ما ایجاد قیمت ثابت و تجربه خریدی راحت و مطمئن برای شماست.